2.04.2013

#18. Imaginy z gifami ♥

Hej Misie! Wczoraj wpadłam na pomysł, że może postaram się trochę i zrobię imaginy z gifami.
Dziękujemy za ponad 900 wyświetleń. Teraz tylko do 1000 ♥.
Mam jeszcze ogromną prośbę. My na prawdę możemy inaczej wykorzystać Nasz czas wolny. Ale poświęcamy go dla WAS, na pisanie imaginów.
Czytasz? Skomentuj, kliknij którąś z reakcji pod dołem.
Jest Nam na prawdę przykro, że niedawno, pod imaginami było kilka komentarzy, a teraz, jest zaledwie po dwa wyświetlenia dziennie.
Jeżeli chcecie, żeby ten blog dalej funkcjonował, pokażcie to! :)
Do końca tygodnia, ma się pojawić przynajmniej kilka komentarzy.
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i zapraszam do obejrzenia efektów mojej pracy:

*Bawisz się z chłopakami w chowanego*
 -Gdzie jesteście? Wychodzcie, poddaję się!
Chłopcy:
H: A następną piosenkę, chciałbym zadedykować najwspanialszej...


R: Harry, pokaż Nam jak wyciągasz [T.I.] na imprezę.
H:


H: [T.I.] Idziemy do mnie?



R: Harry, pokaż Nam jak tańczysz dla [T.I.]
H:


Z: Louis, Niall zjadł twoją ostatnią marchewkę.
Lou:



Li: Niall, nie smuć się!
Lou: Harry, na pewno kupi Ci żelki.




[T.I.]: Louis, zostaniemy rodzicami!
Lou:

R: Harry, żadna dziewczyna Cię nie kocha
H: Hahaha, żart roku!! :D




Liam: aaaa! Piłka mnie goni!!!




[T.I.]: Niall, kochanie pomożesz mi posprzątać?
N: Jasne!



H: Tak, napewno kot zjadł twoją pracę domową.



Ktoś:[T.I.] jest brzydka.
Liam:
...albo nie ręczę za siebie!



Z:[T.I.] jest moja!
Lou:Nie! Ona jest tylko moja!
Z:Dobra sam tego chciałeś! Proponuję pojedynek na parasole!



Z: Liam! Wychodzimy!
Li: Czekaj! [T.I.] napisała! Muszę jej odpisać, bo się obrazi!



R: Niall, podobno w końcu znalazłeś dziewczynę swojego życia...
N:



[T.I.]: Niall, w moim domu straszy.
N:


~Nicki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz